Diétás sült krumpli

diétás sült krumpli

A sült krumpliról a legtöbb ember úgy gondolja, hogy nem illeszthető be a fogyókúrás étrendbe, és egészségtelen. Az olajban sütött krumpli valóban nem túl egészséges, a rengeteg zsír miatt, ami a krumpli sülés során magába szív. Most egy olyan sütőben sült ropogós sült krumplit mutatok be, ami annyira finom, hogy ha ezt kipróbálod, nem is akarsz majd másfajta sült krumplit enni.

Diétás sült krumpli hozzávalók

75 dkg sütnivaló burgonya, vékony héjú

2 evőkanál kukoricadara

1 evőkanál szezámmag

1 teáskanál őrölt pirospaprika

2 gerezd fokhagyma

kevés olívaolaj

 

Tetszett a cikk? Szeretnél még több ilyet olvasni?
Iratkozz fel, és e-mailben megkapod az újabb cikkeket!
Email*
Név*

Diétás sült krumpli elkészítése

  1. Melegítsd elő a sütőt 220 fokra.
  2. Mosd meg a burgonyát, nem kell megpucolni. A héja sok rostot tartalmaz, ami lassítja a vércukorszint emelkedést, és ropogósabb is lesz tőle a krumpli. Vágd fel gerezdekre a krumplit.
  3. Egy tepsibe tegyél kevés olívaolajat, és tedd a sütőt pár percre a sütőbe, hogy a tepsi és az olaj is átmelegedjen. 
  4. Ha átmelegedett a tepsi, óvatosan vedd ki a sütőből, és tedd bele a felszeletelt krumplit. Szórd rá a kukoricadarát, szezámmagot, sót, pirospaprikát, fokhagymát, és jól keverd össze.
  5. Süsd, amíg meg nem sül a krumpli, kb. 40 percig, időnként keverd meg.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*