Diétás felhőkenyér

felhőkenyér

Mivel lehet helyettesíteni a kenyeret? Sok fogyni vágyó szembesül ezzel a problémával, amire az egyik legjobb megoldás a felhőkenyér. A felhőkenyér gluténmentes, így gluténérzékenyek is ehetik, kevés szénhidrátot tartalmaz, nem kell hozzá semmilyen különleges alapanyag, és viszonylag egyszerűen elkészíthető.

Mi az a felhőkenyér?

A felhőkenyér tojásból és sajtból készül, amiből puffancsokat lehet készíteni, amik olyan könnyedek, mint a “felhő”. Ezeket ugyanúgy meg lehet tölteni mindenféle töltelékkel sajttal, sonkával, zöldségekkel stb. mintha kenyérből készítenénk szendvicset.

Felhőkenyér hozzávalók:

  • 3 db tojás
  • 3 evőkanál krémsajt vagy görögjoghurt
  • csipet só

Felhőkenyér recept:

1 Melegítsd elő a sütőt 160 fokra.

2. Bélelj ki sütőpapírral egy tepsit.

3. Válaszd szét a tojásokat.

4. A tojásfehérjéből készíts kemény habot egy konyhai robotgép segítségével, vagy egy kis karedzésre vágysz, akkor kézzel is csinálhatod.

5. Egy másik tálban keverd simára a tojássárgáját a krémsajttal és a fűszerekkel.

6. A tojásfehérjét óvatos mozdulatokkal keverd a tojássárgás keverékhez, hasonlóan mintha piskótát készítenél. Itt már ne habverőt, hanem spatulát vagy fakanalat használj.

7. A sütőpapírra kanalazz kb. 10 cm-es halmokat a felhőkenyér masszájából, és a kanál hátuljával egyengesd el. Kb. 1 cm magas legyen.

8. Tedd a felhőkenyeret előmelegített sütőbe és süsd 15-20 percig. Sülés során fel fognak emelkedni.

9. Ha aranybarnára sültek, vedd ki a sütőből, és várd meg míg kihűl. Akkor tudod a sütőpapírról leszedni, ha már kihűltek.

További kenyér helyettesítőt találsz a linkre kattintva.

Összegzés
recipe image
Recept neve
Diétás felhőkenyér
Szerző
Közzétéve
Előkészítési idő
Főzési idő
Teljes elkészítési idő
Értékelés
51star1star1star1star1star Based on 1 Review(s)